صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 26

الموضوع: عزه كلبه سيدها ناجى

  1. #1
    عضو ذهبي الصورة الرمزية مارثا
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    الدولة
    بين الازبار
    المشاركات
    563

    افتراضي عزه كلبه سيدها ناجى

    جلس ناجى وكانت زوجته تريزا مسافره.وكان يتحدث مع نفسه عن عزه وكيف انه اصبح مالك لها وانها خدامه زبره وكان يتمنى ان يفعل معها مثل القصه التى قرأها عن الساديين وفكر ان يأتى بعزه وينيكها.وقام واتصل بها وطلب ان تلبس فستان طويل وحجاب طويل وجاءت عزه الى ناجى وهى تعرف انها هتتناك لانها تعرف ان تريزا مسافره.ودخلت عزه واستقبلها ناجى ببوسه على شفايفها وكانت تريد الذهاب الى الغرفه التانيه لتغير ملابسها لانها احضرت معها قميص نوم ولكن ناجى رفض وقالها انا عايزك كده زى ما انتى ضحكت بلبونه وقالت انا مش عارفه ليه انت مصمم تنكنى وانا لابسه الحجاب.قالها بتكونى مغريه اكتروجلست على الكنبه واخذ ناجى بفتح زراير الفستان من عند كسها وكانت تلبس كلوت فتله فأزاح الفتله وفتح كسها بيده واخذ يلحس كسها بلسانه وما هى الا لحظات حتى ارتفع صوت عزه مطالبه ناجى بزبره واغمضت عينيها واستغل ناجى الفرصه وقام بضربها على كسها ضربه قويه صرخت معها عزه وفزعت ولكنها لم تستطيع الرفض فكسها غارق فى العسل وكانت تشعر انها تحتاج الى الف زبر وقامت بشد ناجى من زبره ناحيتها واخذت تمص زبره فى جنون وقام ناجى بفتح زاير الفستان ووضع زبره بين بزازها واخذ ينيك فى بزازها ونزلت عزه على الارض فى وضع الكلبه وزبر ناجىفى بقها تمص فيه ولف ناجى ناحيه طيز عزه اخذ يفرش خرم طيزها وقام بضرب عزه ضربه قويه على طيزها حتى انها صرخت بشده وايد ناجى علمت على طيزها وكان زبر ناجى ضخم جدا واخذ يفرش خرم طيز عزه ثم دفعه فيها دفعه حست عزه ان روحها خرجت معها وكانت تبكى من قوة زبر ناجى وكان يضربها جامد جداوخرج ناجى زبره من طيزها ثم برجله ضربها ضربه وقعت على وشها وقالها قومى يا متناكه يا اخت المتناكه يالبوه قومى مصى زبر سيدك وحاولت عزه ترد قالها شوفى من هنا ورايح لازم تعرفى انى سيدك وتنادينى سيدى ناجى وانتى الكلبه الخدامه بتاعتى فاهمه وكانت عزه فى حاله من الهيجان جامده قوى ووافقت على طول قام ناجى قالها هعلمك ازاى تكونى كلبه راح قاعد على كرسى ونادى على عزه فجاءت قام وضربها على وشها قلم وقعت على الارض قالها يا متناكه الكلبه بتمشى ازاى طول ما سيدك ناجى هنا انتى تمشى زى الكلبه فبكت عزه وقالت حاضر وجاءت تمشى على ايديها ورجلها وقالها انتى غلطى ولازم تعتذرى قالت ازاى قالها تفضل تبوسى فى رجلى وتشتمى نفسك وتطلبى السماح منى.ونظرت عزه لناجى وهى مش مصدقه.قالها شويه تأخير كمان والعقاب هيزيدوقام وجاب شبشب قديم عنده وجلس على الكرسى وعزه امامه زى الكلبه وقام ضربها على طيزها بالشبشب فصرخت عزه وبدأت فى بوس رجله ضربها على طيزها حتى ان الشبشب كأنه جزء انتزع من جسمها وقالها صباع صباع ونضيفهم بلسانك وفين الشتيمه يا لبوة.وقعدت عزه تلحس صوابع ناجى بلسانها وتقوله ياريت تسامح كلبتك الشرموطه وناجى يضحك ويقولها برافو يا منيوكه.خلاص كفايه سامحتك وطلع زبره وقالها مصى يا لبوه قعدت تمص لحد اللبن ما نزل حاولت تاخده فى بقها لكن ناجى ضربها فى بزازها برجله وقت على الارض وجابهم على الارض نظرت لناجى وسكتت قالها ايه يا كلبه الحسيهم من على الارض ويا ويلك لو لقيت نقطه على الارض.نزلت عزه ولحستهم خوفا من العقاب.قام ناجى ومد ايده من تحت حجابها وشدها من شعرها صوتت عزه وناجى شدها لحد اوضه النوم ودخل زبره فى كسها وهى فى وضع الكلبه وكنت تصرخ من شده زبره وتقوله ارحمنى يا سيدى الكلبه بتاعتك تعبت خلاص وحاولت تشد زبره بايديها .ناجى طلع زبره وضربها برجله فى كسها راحت عزه ماسكه كسها بايديها ووقعت على الارض.قالها قومى يا منيوكه مصى صوابع رجلى وضربها بالشبشب صرخت عزه وقالت ابوس ايديك ارحمنى هلحس رجليك.وقعدت تلحس رجل ناجى قام ضربها بالشبشب والشتيمه بس المره دى سمعينى حاجه جديده.قالت المنيوكه عزه خدامه زبر سيدها ناجى قالها حجابك على زبرى يا شرموطه سكتت وبضربه شبشب قالت حجابى على زبرسيدى ناجى .عزه انا محجبه وبتناك من زبرسيدى ناجى .وجوزك سكتت وبضربه تانيه قالت انا وجوزى على زبر سيدى ناجى كس عزه وطيزها وطيز جوزها على زبر سيدى ناجى.كس عزه وطيزها وبزازها وكس اخت عزه وطيزها وبزازها على زبر سيدى ناجى.وضحك ناجى طويلا ودخل زبره فى طيز عزه لحد ما نزلهم جوا طيزها وقالها امسحى لى زبرى بحجابك.وقام استحمى ولبس هدومه وقالها بكره هجيلك يا منيوكه.عايزك تلبسى نفس الطقم ده وتعقدى جنب الباب زى الكلبه وتعرى طيزك واول ما افتح الباب الاقيكى مستنيانى كده فاهمه والا قالت فاهمه وهو ماشى قالها افتحى بقك وقام تافف فىبقها وقالها دى هديه منى علشان انبسطت منك ووقف لحد عزه ما بلعتها كلها.قالها مفيش كلمه وداع قالت عزه اللبوه المتناكه مستنيه زبر سيدها ناجى على نار.

  2. #2
    عضو موقوف
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    المشاركات
    259

    افتراضي

    موضوع جميل جداا

  3. #3
    عضو سكسي الصورة الرمزية الكبير قوي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    المشاركات
    1,559

    افتراضي

    رائعة

  4. #4
    عضو سوبر الصورة الرمزية www2727www
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    المشاركات
    228

    افتراضي

    الف الف ..الف الف ..الف الف شكر ،،،،،


  5. #5
    عضو نشيط الصورة الرمزية زبرى طويل وتخين
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    المشاركات
    161

    افتراضي

    جامدة واو

  6. #6
    عضو فعال
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    الدولة
    تحت اقدام النساء
    المشاركات
    96

    افتراضي

    لذيذه خالص

  7. #7
    عضو نشيط الصورة الرمزية عنتر
    تاريخ التسجيل
    Oct 2011
    المشاركات
    170

    افتراضي

    جلس ناجى وكانت زوجته تريزا مسافره.وكان يتحدث مع نفسه عن عزه وكيف انه اصبح مالك لها وانها خدامه زبره وكان يتمنى ان يفعل معها مثل القصه التى قرأها عن الساديين وفكر ان يأتى بعزه وينيكها.وقام واتصل بها وطلب ان تلبس فستان طويل وحجاب طويل وجاءت عزه الى ناجى وهى تعرف انها هتتناك لانها تعرف ان تريزا مسافره.ودخلت عزه واستقبلها ناجى ببوسه على شفايفها وكانت تريد الذهاب الى الغرفه التانيه لتغير ملابسها لانها احضرت معها قميص نوم ولكن ناجى رفض وقالها انا عايزك كده زى ما انتى ضحكت بلبونه وقالت انا مش عارفه ليه انت مصمم تنكنى وانا لابسه الحجاب.قالها بتكونى مغريه اكتروجلست على الكنبه واخذ ناجى بفتح زراير الفستان من عند كسها وكانت تلبس كلوت فتله فأزاح الفتله وفتح كسها بيده واخذ يلحس كسها بلسانه وما هى الا لحظات حتى ارتفع صوت عزه مطالبه ناجى بزبره واغمضت عينيها واستغل ناجى الفرصه وقام بضربها على كسها ضربه قويه صرخت معها عزه وفزعت ولكنها لم تستطيع الرفض فكسها غارق فى العسل وكانت تشعر انها تحتاج الى الف زبر وقامت بشد ناجى من زبره ناحيتها واخذت تمص زبره فى جنون وقام ناجى بفتح زاير الفستان ووضع زبره بين بزازها واخذ ينيك فى بزازها ونزلت عزه على الارض فى وضع الكلبه وزبر ناجىفى بقها تمص فيه ولف ناجى ناحيه طيز عزه اخذ يفرش خرم طيزها وقام بضرب عزه ضربه قويه على طيزها حتى انها صرخت بشده وايد ناجى علمت على طيزها وكان زبر ناجى ضخم جدا واخذ يفرش خرم طيز عزه ثم دفعه فيها دفعه حست عزه ان روحها خرجت معها وكانت تبكى من قوة زبر ناجى وكان يضربها جامد جداوخرج ناجى زبره من طيزها ثم برجله ضربها ضربه وقعت على وشها وقالها قومى يا متناكه يا اخت المتناكه يالبوه قومى مصى زبر سيدك وحاولت عزه ترد قالها شوفى من هنا ورايح لازم تعرفى انى سيدك وتنادينى سيدى ناجى وانتى الكلبه الخدامه بتاعتى فاهمه وكانت عزه فى حاله من الهيجان جامده قوى ووافقت على طول قام ناجى قالها هعلمك ازاى تكونى كلبه راح قاعد على كرسى ونادى على عزه فجاءت قام وضربها على وشها قلم وقعت على الارض قالها يا متناكه الكلبه بتمشى ازاى طول ما سيدك ناجى هنا انتى تمشى زى الكلبه فبكت عزه وقالت حاضر وجاءت تمشى على ايديها ورجلها وقالها انتى غلطى ولازم تعتذرى قالت ازاى قالها تفضل تبوسى فى رجلى وتشتمى نفسك وتطلبى السماح منى.ونظرت عزه لناجى وهى مش مصدقه.قالها شويه تأخير كمان والعقاب هيزيدوقام وجاب شبشب قديم عنده وجلس على الكرسى وعزه امامه زى الكلبه وقام ضربها على طيزها بالشبشب فصرخت عزه وبدأت فى بوس رجله ضربها على طيزها حتى ان الشبشب كأنه جزء انتزع من جسمها وقالها صباع صباع ونضيفهم بلسانك وفين الشتيمه يا لبوة.وقعدت عزه تلحس صوابع ناجى بلسانها وتقوله ياريت تسامح كلبتك الشرموطه وناجى يضحك ويقولها برافو يا منيوكه.خلاص كفايه سامحتك وطلع زبره وقالها مصى يا لبوه قعدت تمص لحد اللبن ما نزل حاولت تاخده فى بقها لكن ناجى ضربها فى بزازها برجله وقت على الارض وجابهم على الارض نظرت لناجى وسكتت قالها ايه يا كلبه الحسيهم من على الارض ويا ويلك لو لقيت نقطه على الارض.نزلت عزه ولحستهم خوفا من العقاب.قام ناجى ومد ايده من تحت حجابها وشدها من شعرها صوتت عزه وناجى شدها لحد اوضه النوم ودخل زبره فى كسها وهى فى وضع الكلبه وكنت تصرخ من شده زبره وتقوله ارحمنى يا سيدى الكلبه بتاعتك تعبت خلاص وحاولت تشد زبره بايديها .ناجى طلع زبره وضربها برجله فى كسها راحت عزه ماسكه كسها بايديها ووقعت على الارض.قالها قومى يا منيوكه مصى صوابع رجلى وضربها بالشبشب صرخت عزه وقالت ابوس ايديك ارحمنى هلحس رجليك.وقعدت تلحس رجل ناجى قام ضربها بالشبشب والشتيمه بس المره دى سمعينى حاجه جديده.قالت المنيوكه عزه خدامه زبر سيدها ناجى قالها حجابك على زبرى يا شرموطه سكتت وبضربه شبشب قالت حجابى على زبرسيدى ناجى .عزه انا محجبه وبتناك من زبرسيدى ناجى .وجوزك سكتت وبضربه تانيه قالت انا وجوزى على زبر سيدى ناجى كس عزه وطيزها وطيز جوزها على زبر سيدى ناجى.كس عزه وطيزها وبزازها وكس اخت عزه وطيزها وبزازها على زبر سيدى ناجى.وضحك ناجى طويلا ودخل زبره فى طيز عزه لحد ما نزلهم جوا طيزها وقالها امسحى لى زبرى بحجابك.وقام استحمى ولبس هدومه وقالها بكره هجيلك يا منيوكه.عايزك تلبسى نفس الطقم ده وتعقدى جنب الباب زى الكلبه وتعرى طيزك واول ما افتح الباب الاقيكى مستنيانى كده فاهمه والا قالت فاهمه وهو ماشى قالها افتحى بقك وقام تافف فىبقها وقالها دى هديه منى علشان انبسطت منك ووقف لحد عزه ما بلعتها كلها.قالها مفيش كلمه وداع قالت عزه اللبوه المتناكه مستنيه زبر سيدها ناجى على نار.
    احلى حاجة فى الدنيا
    ممارسة الجنس مع من نحب

  8. #8
    عضو ذهبي الصورة الرمزية أمل
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    المشاركات
    530

    افتراضي

    حلووووووووة

  9. #9
    عضو ماسى الصورة الرمزية رومنسي مجنون
    تاريخ التسجيل
    Jan 2012
    الدولة
    بين احضان الرومانسيه والزهور المريحه
    المشاركات
    2,985

    افتراضي

    يسلموووووووو ع القصه
    تَعآليّ وَ أَقَتربيّ أَكثرْ وَ أَكثرْ لِ أُدآعبَ خُصلآتَ شَعرُكِبِ أَطرآفُ أَصآبعيّ وَ عَلىْ صَدريّ مآرسيّ أَنوثتُكِ

  10. #10
    عضو موقوف
    تاريخ التسجيل
    Jan 2012
    المشاركات
    64

    افتراضي

    يسلمووووووووووووووووووو

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. تعتني بقضيب سيدها كما يلزم
    بواسطة uox في المنتدى صور سكس اجنبي
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 03-26-2014, 10:03 AM
  2. الخدامة تمص زبر سيدها وهو يقفش فيها وينيكها
    بواسطة سنافى في المنتدى افلام سكس عربى طويلة
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 09-10-2012, 05:06 PM
  3. هاي لو انتي عايزه تبقي كلبه و عايزه واحد يستعبدك ده ميلي sexy_man201266@yahoo.com
    بواسطة مجنون بيكي في المنتدى تعارف سكس شبابxبنات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 08-14-2012, 01:47 PM
  4. مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 11-20-2011, 05:53 AM
  5. شرموطة كويتيه تتناك اما زوجها من صديها الاوربى
    بواسطة سنافى في المنتدى افلام سكس عربي قصيرة
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 09-04-2011, 07:35 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •