النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: قصتي مع سوسو بنت الجيران ( قصص نيك )

  1. #1
    عضو سكسي الصورة الرمزية مستشار الجنس
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    المشاركات
    1,942

    Exclamation قصتي مع سوسو بنت الجيران ( قصص نيك )

    القصة تبتدى منذ كنت فى يوم من الايام مع اصحابى سهرانين فى شقة واحد صاحبنا بنشرب حشيش وبنتفرج على افلام سكس . ولما روحت البيت لاقيت امى جالسة فى الصالة وبتتكلم مع واحدة دخلت وسلمت عليهم لاقيت امى قالتلى تعالى سلم على جارتك الجديدة لسه ساكنين فى الشقة المجاورة لينا انهاردة . فدخلت اسلم عليها فنظرت اليها حسيت بأحساس اول مرة احسو فتمتد نظراتى اليها وقت وهى مثلى برضو عينيها مانزلت من عليا طوال الوقت ثم انصرفت ودخل انا غرفتى والتفكر لم يسبنى لحظة واحد اتجاه هذه الموزة الجاااااامدة ... المهم ذات يوم كتبت ليها ورقة انى معجب اوى بيها وكتبت على مشاعرى اتجاها ثانى يوم لاقيتها كتبتلى ورقة مكتوب فيها انها برضو معجبة بى اوى اوى اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب ناروفضلنا على هذا الوضع كتابة على ورق لحد ماجى اليوم اسعد ايامى كانت ولدتى خرجت تشترى بعض لوازم البيت فجائت سوسو وفتحت لها الباب ودخلت من غير ماتسأل حتى امى موجودة او لا فقفلت الباب ودخلت ورائها وجلسنا فى الصالة عينى فى عينيها ثم قالتلى هى خالتى مش هنا قلتلها لا قالت طب انا كنت عوزة اتكلم معاك قولتلها اوكى قالتلى انا من اول ماشفتك معرفش ايه اللى حصلى بقيت احلم بيك قلتلها وانا كمان فتمتد النظرات بيننا لوقت طويل وما ادرى بنفسى بضع شفتاى على شفاتيها واخذت ابوس فيها بوس عميق وفجأة لاقيت زبى منتصب بدرجة انو كان هايقطع البنطلون لاقيتها متد يديها وامسكت بيه وقالتلى هو واقف اوى كدا ليه قلتلها من شدة المتعة بيكى قالتلى طب ممكن اطلب منك طلب بس ماتفهمنيش غلط قلتلها اوكى قالتلى ممكن اطلعو اشوفو فندهشت من كلامها قلتلها طب مافهمكيش غلط ازاى قالتلى ماتفهمشى معنى كدا انى اكون شرموطة قلتلها ياسلام قالتلى زبك كبير اوى يابخت اللى هايدخل في كسها فندهشت جدآ من طريقة كلامها فقلت لها ممكن تمصيه قالتلى اوكى وبدأت تمص فيه مص اول مرة اشوف وحدة بتمص مثل هذه ولا حتى فى الافلام السكس اللى بشوفها كل يوم فستغرب وهى عمالة بتمص وانا تفكيرى كلو نحوها وفى بالى قلت باين عليكى شرموطة فعلآ وما ادرى لا ولاقيت زبى سخن اوى من شدة المص حتى نزلت اللبن فى فمها فأخذت تلحس فيه وتبلعو وقالت يااااااااا دا حلو اوى وفجأة قالتلى انا اتأخرت انا هامشى دلوقتى . دخلت استحمى ولما خرجت لبست لكى اخرج لاقيت الباب بيتفتح لاقيت امى جأت من السوق قالتلى انت خارج قولتلها اه قالت ماتتأخرش فخرجت وانا فى طريقى لشقة صاحبى التفكير ماسبنيش لحظة قولت فى بالى ياااااااا دى جمدة اوى باين عليها متناكة وبقيت فرحان اوى واتفقنا انا و سوسو انى تجيلى الشقة بليل بعد ما امى تنام وفعلآ كان يوم الجمعة الساعة 1.00 بعد منتصف الليل انتظرتها جانب الباب على شان لما تيجى اشوفها من ورا الباب افتح لها من غير ماتدق الجرس فلما لاقيتها جايا فتحت الباب فدخلت وقلعت حذائها اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار واسرعت الى غرفة نومى فأغلقت الباب واسرعت ورائها وقفلت باب غرفتى ودخلت عليها واول مادخلت لاقيتها اسرعت نحوى بالاحضان وقعتد تبوس فى شفتاى قلتلها استنى شويا انا فى حاجة هاتجننى انا خايف اتهور عليكى وافقدك عذريتك فضحكت جامد فقلت لها ماذا يضحكك قالتلى انا ماقلتلكش انى كنت متجوزة قبل كدا وانفصلنا لما قالتلى كدا جسمى اتقشعر (قشعريرة ) فحضنتها وقعد ابوس واقفش كنت عامل زى اللى محكوم عليه بالاعدام وخد برأة فقلعت ملابسها وقلعت ملابسى وخدها على السرير وانا وهى ملط بقيت عامل زى مايكون بحلم لاقيتها نزلت عند قدمى وحطط زبى فى فمها وقعتد تمص فيه بشدة مقدرتش امسك نفسى نزلتهم فى فمها بلعتهم وقفت وقلتلها انا عاوزك توطي فوطت وبدأت ادخل زبى فى كسها من ورا وانيك فيه لاحظت اللبن هاينزل رحت مخارجو ونزلتهم على ظهرها وهى كانت على نفس الوضع رحت مدخلو تانى وقعد انيك فى كسها وكانت تكتم صرخات اللذة فى المخدة وقعد انيك فيها لحد مانهار شقشق قالتلى انا هامشى احسن اهلى يصحو مايلئونيش تحصل نصيبة قلتلها اوكى ولبست ملابسها وخرجتها وقفلت الباب ودخلت استحما ونمت من كتر اللبن اللى نزل بقيت مرهق فى تمام الساعة ال 8 صباحآ لاقيت امى بتصحينى يلا قوم على شان نفطر . وبقينا انا وسوسو كل يوم نتقابل فى غرفتى لكى نتبادل مشاعر الجنس انا وهى وفى يوم لاقيتها بتقلى مانفسكش تنكنى من طيزى اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار قلتلها يااااااااريت قالتلى ماشى يلا نكنى من طيزى فكشفت لى طزها ودخلت زبرى الى كان هاينفجر من شدة جمال طيزها وبدأت ادخلو وحدة وحدة لحد مادخل كلو وبقيت ادخلو واخرجو بجنون لحد مانزل اللبن فى طيزها نكتها يوميها حوالى خمس مرات لحد مالقيت مافيش لبن بيقى ينزل قلتلها كفاية اصل انا كدا هاموت ولبست ملابسها ومشيت وبقيت اكل بفترى على شان اعوض وعلى شان اعرف اسد قصادها لاقيتها عوزة كل يوم انكها وبقيت انكها كل يوم .

  2. #2

    افتراضي

    يلا نكنى من طيزى فكشفت لى طزها ودخلت زبرى الى كان هاينفجر من شدة جمال طيزها وبدأت ادخلو وحدة وحدة لحد مادخل كلو وبقيت ادخلو واخرجو بجنون لحد مانزل اللبن فى طيزها

  3. #3
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2013
    المشاركات
    19

    افتراضي

    اي بنت اوست محتاجه متعه حقيقيه ومحرومه منهاهتلاقيها معايا انا وبس هتلاقي احساس هتلاقي متعه مدئتهاش في حياتها ولاكانت تحلم بيها طول عمرهاهتلاقي متعه من النيك والمص واللحس وكل حاجه انتي تحتجيها هتلاقيها معايا انا وبس لوعايزه المتعه دي كلميني وانتي هتلاقيها معايااناوبس Seleemelsioufy246@yahoo.com01069938510\01026355793

المواضيع المتشابهه

  1. سوسو وما ادراك ما هي سوسو
    بواسطة نسوانجي في المنتدى صور سكس عربي
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 10-01-2013, 09:13 AM
  2. جنس مع الجيران
    بواسطة الزب الذهبي في المنتدى قصص بنات فور سكس العربية
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 03-13-2013, 08:13 AM
  3. قصتى مع الجيران الحكياة الاولى
    بواسطة سيكساوى مصرى في المنتدى قصص بنات فور سكس العربية
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 03-02-2012, 09:12 PM
  4. سوسو بنت الجيران ( قصص سكس عربي )
    بواسطة مستشار الجنس في المنتدى قصص بنات فور سكس العربية
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 02-10-2012, 12:15 AM
  5. قصة بنت الجيران
    بواسطة مدام سكسية في المنتدى قصص بنات فور سكس العربية
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 10-31-2011, 12:57 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •