النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: دكتورة في العيادة

  1. #1
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2012
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    26

    افتراضي دكتورة في العيادة

    بدات القصة بعد ما نكت شيماء بحوالي اسبوع و كنت يومها في قمة النشوة والشوق لاي كس او طيز لكن لاسف ظهرت مشكلة، شفت دمل ابن متناكة طالع في راس زبي، المهم ماكنتش حتي عارف اضرب عشرة او افك باي طريقة لغاية لما زهقت و قلت في نفسي لازم اروح اكشف احسن يقطعوة وبعد كدة وابقي ابو زب مقطوع، اتشجعت و اخدت اذن من المدرسة ورحت العيادة علشان اكشف و سالت مين الدكتور بتاع الجلدية وياريتني ما سالت، الرد كان الدكتورة ميرفت ما حسيتش بحاجة غير زبي بيوجعني قلت للمرضة لا شكرا هاتي البطاقة الممرضة ضحكت ضحكة سكس خالص و هرشت في كسها في حركة لا ارادية و قالت لي خش و مش هاتندم و غمزت بعنيها، قلت لنفسي اية النسوان بنت المتناكة دي هو الواحد فين يا جماعة المهم اتشجعت و دخلت للدكتورة واول ما فتحت الباب حسيت اني كنت ها ابقي غلطان لو كنت روحت فميرفت دي كانت ملكة جمال لابسة بلوزة مفتوحة علي الصدر وجيب علي الركبة طبعا انا حالتي كانت صعبة الدمل كان بيوجعني لما بيخبط في البنطلون.
    قفلت الباب ودخلت وسلمت عليها علشان المس اديها مش اكتر و كانت ناعمة اه ناعمة قوي قالت لي خير قلت لها في حباية طلعالي في جسمي قالت طيب ورهالي قلتلها ما ينفعش اصلها
    جوة خالص قالت لي و هية زعلانة هو ما فيش غيرك جاي يكشف النهاردة قوم اقلع البنطلون و اطلع علي السرير صراحة خفت و قلت في نفسي الجمال دة كلة و يقول كدة خلعت البنطلون و نمت علي السرير و قربت مني ووطت وياريتها ما وطت
    بزاز اية يا ولاد دا تفاح تفاح مش عايز حاجة غير مصة يخرب بيت الباديهات و اللي عملها طبعا زبي وقف من تحت السلب و هية ولا اكن في حاجة وقالت ليا فين الحباية شاورت علي زبي قالت انت عارف لو ما فيش فية حاجة انا ها اقطعة ليك و ضحكت قلت ليها لا ما تخفيش دا فية كتير ونزلت السلب ساعتها حاسيت اني ها انزل لوحدي من غير أي حاجة منا قافل بقالي اسبوع غير بزازها اللي رايحين جايين مش عارف انا حاسيت اني اتحولت المهم هية نزلت السلب و بصتلي بصة سكسية خالص و قالت انت عندك كام سنة قلتلها 16 قالت انت زبك اكبر من 16 سنة ولبست الجونتي و رحات مسكاة هية تمسك و انا اترعش قالت لي اجمد شوية انت عكيت فين قلتلها ما عكيتش قرصتني في بيوضي مما جعلني اصرخ صرخة خفيفة قلتليها خلاص هية مرة واحدة من اسبوع وكانت في الطيظ تغيرت نظراتها لي وقالت احكيلي ازاي تشجعت ورديت تلقائي احكيلك لية ما نعمل عملي ضحكت و ضغطت علي زبي اكتر و
    انا اتأهوة من الالم قالت لا يافصيح مش النهاردة و جابت مرهم دعكت بية زبي من تحت و فضلت تدعك فية لغاية ما نزلت علي السرير لحست هيه اللي انا نزلته و صراحة انا كنت قرفان جدا و باقول اية الي هية بتعملة دة و طلعت من الدرج علبة مرهم تانية و ادتهولي و قالت ليا ادهن بية بس ما تضربش عشرات و لما تخف الحباية تعالي تاني بس المرة اللي جاية علي العيادة الخاصة وادتني كارت .
    خرجت مش مصدق نفسي من اللي حصل و خصوصا الاحساس الجميل بتاع الدعك من ايد واحدة متناكة بزازها جميلة .بعد اسبوع الدمل راح و اختفي و ما عدش باقي غير الزب ووفيت بوعدي و رحت لها العيادة و اديت الكارت للممرضة اللي برة بعد خمس دقائق دخلتني اوضة الكشف وكانت المرة دي لابسة بالطو ابيض و بنطلون استرتش قطن و بادي كت
    قالت ليا اية اخبار الزبزوب قلتلها بيسلم عليكي و باعتلك السلام قالت طيب يالا يازب علي السرير نمت علي السرير و اتعمدت اني ما اقلعش قفلت الباب وقالت اية انت مش ناوي تقلع قلت ليها ليا شرط قالت انت ها تشرط قلت ليها طبعا انا فاهم قصدك اية قالت قصدي اية قلت ليها ما تكونش مرة واحدة قالت لا ما تخافش انت ها تيجي ليا كل اسبوع ماشي قلت ليها ماشي يا كس و ما ديت ايدي مرةواحدة علي كسها و مسكتة مسكة جامدة فا طلقت صرخة عالية خفت لا التمرجيه تسمعها بس منظرها كانت متعودة ، المهم قلعتني البنطلون و التي شيرت والسليب . و حسيت بنفسي بلبوس كما ولدتني امي و هي ما زالت بكامل ملابسها فقلت ليها انتي ها تقضيها فرجة قالت قوم قلعني هدومي قلبنا الوضع هية نامت و انا بين ارجلها اشلها مايسمي بنطال و عندها ظهر لي جمال مارايت مثله من قبل فهي ترتدي سليب احمر و فخذاها مستديران استدارة رائعة وبياض جميل رائعة هذة الارجل و بدأت بلمس كل سنتيمتر يظهر من جسمها وهي بدات ترتعش لمجرد لمسي لها و عندما قلعتها الاستريتش اخذت اقبل ساقيها طلوعا الي الركبة ثم الفخذين و هية تمتحن وترتعش مما جعلني استزيد بالتحسيس علي فخذيها ولاحظت انها تدعك في بزازها من خلف البادي فشلحتها البادي مرة واحدة و كانت المتناكة لاترتدي سنتيان قالت لي ارضع في بزي اخذت ارضع في البز الايمن بينما يدي تدعك في الايسر بينام ا يدي الاخري تلعب في طيظها التي كانت انعم مما تخيلتها واخذت ارضع واعض في الحلامات حتي وقفت مثل عقلة الاصبع و كلما دعكت فيها ذادت رعشتها و اخذت تقول يالا نيكني يا ابو دمل عيزاك تنكني عيزاك تلعب في كسي قلتلها اصبري يا متناكة و كنت لم اقرب كسها بعد و مرة واحدة دخلت صباعي في كسها حاسيت انها اتنفضت من تحتي او جتلها رعشة غريبة و حسيت انها ها تموت فخفت احسن تقومني فرحت راجع لورا و دبيت زبي مرة واحدة فيها ولاحظت وجود دما بن فخذيها ولم اكن ادري بعد ما معناها (اني فتحتها) واخذت ادخل زبي في كسها واطلعة و هية تقول بتعمل اية انتي فتحتني يا خول و تجز علي اسنانها من الشهوة وانا مش فاهم هية بتقول اية بس كنت حاسس بيها تعيانة زي ما يكون عشر رجاله بيضربوها و اخذت العب في بزها و اقبل شفتاها و عملت بنصيحة واحد صاحبي و تفيت في بقها ودهشت انها بلعتها و اخزت انزل ريقي في فمها الصغير بينما ادخل زبي و اخرجة بحركة طبيعية وانا مش حاسس غير بنار في كسها و الدم الذي يسيل علي فخذي و فخذها و صوتها الممحون اه اها اهاه اه اهاه اهههه وكلما تكلمت تزداد حركتي و فجئه و جدتها تهز وسطها بشدة نحو زبي وترتعش بشدة في حركات منتظمة و تضمني بيدها بقوة نحوها مما دفعني الي اني ادخل زبي اكتر واكتر لغاية ما حسيت ان البيض ها يخش كسها وهية تشخر و تأوه وانا احس ب***** اللي في زبي لغاية ما حسيت انها نزلت شهوتها وذادت سرعتي و هي كذلك ذادت تاوهاتها حتي شعرت بالقذائف تخرج من زبي و هدات حركتي وهي كذلك ونزلت من علي السرير و مسحت زبي من الدم في منديل و اخذت بكرة مناديل و اخذت امسح الدم من علي فخذيها و من علي كسها و هية نائمة لا تستطيع الحركة كما لوانها تحتضر او تموت مما زادني خوفا ثم بعد قليل ارتديت ملابسي و هممت بالخروج فنزلت من علي السرير عارية و ارتدت السلب و البنطال و التي شيرت و نظرت الي وقالت بقالي خمس
    سنين باتناك في طيظي تيجي انت وتفتحني علي العموم انا عارفة الحل المهم تروح تستحمي وخد المرهم دة ابقي ادهن منه قبل ماتجيلي بعد كدة وما تنساش معادنا كل يوم خميس يالاروح يا ابو دمل .
    خرجت من عندها فوجدت الممرضة بالقرب من الباب و تضحك كثيرا وقالتليا مع السلامة يا راجل نظرت ليها و خرجت و تاني يوم في المدرسة و جدت من يخبرني ان خالتي في مكتب الناظر و تريدني ان اذهب معها و اخذت اغراضي و ذهبت لمكتب الناظر لاجد مرفت جالسة هناك و تقول للناظر معلش انا ها اخدة علشان مسافرين البلد و لم انطق بكلمة و ركبنا السيارة و بادرتني عندك استعداد رديت ببلاهة و قلت بس أنا محطيتش من المرهم فضحكت ضحكة عالية وضحكت انا كذلك و قالت أنت مش محتاج لمرهم يا زبي.

  2. #2
    عضو سوبر ذهبي الصورة الرمزية شوفوني
    تاريخ التسجيل
    Jan 2012
    المشاركات
    818

    افتراضي

    المثل بيقول الست تنسى اللي خلقها وما تنسى اللي خزقها نيالك يا عم

  3. #3
    عضو سوبر الصورة الرمزية العالمي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    الدولة
    الجيزة والاسكندرية
    المشاركات
    286

    افتراضي

    ياجامد
    لم تبق زاوية بجسم جميلة الا و مرت فوقهاا عرباتي ... فصلت من جلد النساء عباءة ة و بنيت اهراما من الحلمات ...

    zoro_phantom2010@hotmail.com

  4. #4
    عضو سكسي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    المشاركات
    1,739

    افتراضي

    يسلمو الايادي الحلوة مجهود رائع ومميز كل الشكر

  5. #5
    عضو سكسي الصورة الرمزية aldorg
    تاريخ التسجيل
    Jun 2012
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    1,418

    افتراضي


  6. #6

    افتراضي

    يالا نيكني عيزاك تنكني عيزاك تلعب في كسي

  7. #7
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2014
    الدولة
    all the world
    المشاركات
    23

    افتراضي

    حلوة كتير

المواضيع المتشابهه

  1. دكتورة سعودية هايجة اوي تمص اير مريض داخل عيادة باالمستشفي
    بواسطة zeppnaar في المنتدى المواضيع المحذوفة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 04-11-2013, 07:02 PM
  2. فيلم نيك ساخن فى العيادة
    بواسطة سنافى في المنتدى افلام سكس عربي قصيرة
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 02-08-2013, 01:33 PM
  3. دكتورة غريبه جداً , قصه سكس عربيه
    بواسطة مدام سكسية في المنتدى قصص بنات فور سكس العربية
    مشاركات: 47
    آخر مشاركة: 10-28-2012, 02:43 PM
  4. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-11-2012, 11:12 AM
  5. شيميل فى العيادة
    بواسطة سنافى في المنتدى قصص سكس مصورة
    مشاركات: 26
    آخر مشاركة: 06-26-2012, 04:21 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •