صفحة 1 من 4 123 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 35






  1. #1
    مديرة منتدى الافلام السكس الصورة الرمزية مدام سكسية
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    الدولة
    السعودية
    المشاركات
    1,121

    افتراضي نيكت ميمى زوجة ابى واختها وانا (قصص سكس محارم اخر دلع ومنيكه)!!!!

    اعيش مع زوجة ابى الاولى لان ابى متزوج زوجة ثانيةوعايش معهافى الصعيد يحكى زملائى كثير عن الجنس وانااخجل ان اتكلم عنه لقد عشت مع زوجة ابى وهى فى سن 40 عام من عمرهاوهى محرومة من انيك لان ابى بعيد عنها بدات حكابتى معهاعندما بدات ابلغ والاحظ طنط ميمى جسمها وملابسها التى تثيرنى وجمالها الصارخ من ثديها الكبير وفمها الذيذ وارجلها البيضاء. وذات يوم وجدها نائمة فى الصالة بقميصها القصير ونائمة على بطنها تثنى وركهابزاوية قائمة شاهدت لاول مرة وراك طنط وبروز ظيزهاو الكلوت الشفاف الذى يملا كسها من الخلف ودخلت حجرتى وخيال جسمها لايفرقنى وبعد قليل نادت حمادة انت جبت ايوه ياطنط اجهز العدا اناشبعان انا منتظراك ناكل سوى لاكلى انتى وفى يوم كان جسمى سخن من التهاب اللوز اعطتنى كبسولة لخفض السخونة لمست زورى وجدتنى سخن وضعت راسى على صدرها تداعب رقبتى وانا اسمع تنهيدها انت مش ممكن اسيبك نام وحدك انت تنام فى حجرتى انت عيان ومحتاج ان اراعيك بالليل واخذتنى الى الحجرة ووضعت راسى على وركها الناعم تلمس زورى بكل حنية تداعبه بدا زبرى ينتصب ولاحظت طنط زبرى المنصوب بداخل البنطلون وازداد تنهدهاقالت حمادة حبيبى اخلع هدومك علشان ادلك جسمك كنت خجول جدا انت مكسوف منى لا انا انا حاخلع هدومى ولمست صدري بيديهاببطءاخلع البنطلون حتى اصبحت عربان مافيش غير الكلوت افرط جسمك ونام على ظهرك واتت وانا بالدهان تدلكنى بيديها الناعمةوانااتمتع بلمس يديهاعلى ظهرىسيب نفسك خلص ياحبيبى جلست على طيزى وانابين وراكها تدلك على كتافى ثم على رقبتى ثم جلست على ظهره تداعب زورى بدا زبرى يسخنثم نزلت يدهاوراكى تدلك فيا خلعت الكلوت ابتاعى انت مكسوف من طنط انا عايزه اروقق بسرعةودلكت فلقتين طيزى وادخلت يديها ببطئ بين طيزىوانا استمتع بيديهاحتى لمست بيضانى المنفوخةثم قلبتنى على ظهرىوجلست على محاشكى ورتعش زبرى عندما لمس الكس بدات تدلك صدرى براحة وببطئ حن زبرى واتصلب وصغطت عليه رفعت جسمها وامسكت زبرى ايه دة حبيبى انت كبرت وبقيت راجل واخذته فى فمها تمص فيه وتلحسه انابحبك ياطنط نفسى امص فى كسى والحسه وخلعت الكلوت واخذت راسى على كسها وانا الحس فيه وامصه والحس قطرات الكس الناعم لونه ورى وجميل تعالى ادفيك بكسىوضعتنى تحتيها وامسكت بزبرى ودفعته فى كسهاوميلت ببزازها نحو فمى ارضع يا حبيبىانت من زمان محتاج لحنانى ودفئ ومصيت شفايفها وفمها الطعم وامص فى حلمه بزازها كسك دافى ياطنط اح اده زبرك طويل خالصطنط افضى زبرى من بره ولا من جوه فضى فىكسى املاه وفضيت زبرى وارتحت انامحرومة من الزبر ابوك ليه فترة مشغول مع مراته التانية انت تقوم بواجبك مكانةانت احلى زبر شوفته فى حياتى ونمت تحت الكس وانا دفيان تحتيهاحتى المغرب خبط الباب قامت طنط ولبست الروب وفتحت الباب اتت فاطمة بنت ام سيد الخدامة انا قلت اعدى عليكى وانتفلك كسك لا امك كانت عندى نتفته انت مش عايزة حاجة تانى لا بس خدى سيدك حميه هو سيدى رجع لا دى سيدك الصغير حمادة علشان هو تعبان شويه يظهر با ستى كان بايت فى كسك امبارح بطلى مياعه ادخل وجهزى الجمام عايزك تدعكيه كويس حاضر انا اخلى زبره طويل قوى ونضيف يا حمادة قوم علشان فاطمة تحميك حاضر ياطنط لبس حمادة الكلوت وخرج ازيك يا سيدى انا احميك انهارده وادعكك .عسلت فاطمة راسى ثم اخذت الصابون فى تدعك صدرى بيدها ثم دعكت وراكى ورجلى وشمرت قميصها وجلست على كرفيسها تدعك وراكى من اعلى قلت ادينى يا سيدى ظهرك وملست على الكلوت من وراء ووضعت يدها بين ظيزى لتدعكهم ادور باسيدى دعكت زبرى من بره الكلوت معلش باسيدى اقلع الكلوت علشان اخد راحتى فيك وخلعت الكلوت ودعكت يدها بالصابون وامسكت زبرى تدلك فيه وتملس بين محاشكى معلش باسيدى ادلك زبرك وبيضك من العرق طول الليل وانت تحت كس ستى الدافى زبرك طويل وغليظ يستاهل الكس تمسك فاطمة زبرى وتدلكه وتدعك بيضى شويه ومسكت طيزفاطمة وحضنتها وامص فى شفايفها وبقها الطعم وهى تحاول تفلت منى ووضعت زبرى فى الكلوت حتى اخترق كسها سبدى احسن ستى تشوفنى وملست على كسها حتى ساح ونزلت الكلوت واخذته فى كسها السمين وهى تجلس عليه تقوم وتقعد علبه ونادت طنط خلصتىبافاطمة قربت خلاص وانا تحت الكس السمين افضى فبن فضيه بره كسى ومسكت زبرى ومصته ونظفته خالص وخرجنا من الحمام وجهزت طنط الغدا ومشت فاطمة . ايه رايك فى فاطمة بنت شاطر زى امها زنوبة دعكتك كويس قوى يا طنط انا عايزاك تتغذى كويس علشان ادفيك شويه وبعد ما اكلنا اخذتنى فى حجرتها اقعد باحبيبى على الكرسى وافرط رجليك وسيب نفسك علشان ادلعك شويه وامسكت بزبرى تداعب فبهاعلى واسفل وتدعك بيضى بحنيه ومصت زبرى وادخلته كله فى فمها كانا فى الكس واخرجته منفمها وبصقت على زبرى ودلكته واخذتنى على السرير وخلعت الكلوت وجلست على زبرى تقوم وتقعد على زبرى حتى التهب من حرارة كس طنط ومصيت شفايفها واسمتعت من فمها الطعم ورضعتنى ونمت فى حضنها وفرغت زبرى فى الكس ونمت بين وراكهاوانا تحت الكس الدافى واستمر الحال لمدة شهر وبعد ذلك جاءت اختها وانها طلقت من زوجها بسبب الحرمان النيك نادت طنط علياتعالى ياحمادة سلم على طنط جمالات هى حتعيش معانا خذ الشنط وطلعها فوق وانا تسمرت فى مكانى ايه مالك واخذت الشنط ووضعتهما فى الشقة اتغدينا سويا وطنط قالت انت قريبه على السطوح تطعمى الطير انت ماتشغلى نفسك دخلت حجرتى انا افكر فىجسمهاهى بطول وعرض وجسمها مليان وشعرها طويلوصدرها عريض وبزازها كبيرة وبدات افكر فيها ومنظر ظيزهاالسمينةوتخيلت وانا باحضن طيزهاوفىبوم جهزت طنط العدا.بعد الغدا ياحمادةطنط جمالات عايزاك علشان تونسها لما تطلع للبط بدات اسرح فى ظيز ها مالك يا حبيبى انت اكلك ضعيف جدا جسمك بقى هزيل وطلعت فوقالسطح يلا حبيبى حلق معى وميلت على الدكر البط وامسكتهوجلست على الارض وهى تشمر وراكها ووضعت الدكر تحتيها وفردت وركهاعلىجناحىالدكروثنتوركها الاخرورايتالكلوت بين وراكهاالسمينةوفتحة الكلوت مكورةوامسكت برقبة الدكرتضع فى فمه الفول ودخلت صابعهافى فمه وتدلك فى زورة وكانالعرق ينصب من جسمى وزبرى ينفجرمن البنطلون وانااحسدالدكر وهو بين الكس تحت وركها يشم رائحه الكس والظيز وهى ترفع فى وركهاثم تثنيه ثم تضع الدكر تحت فلقه ظيزها اتنصب زبرى عندمامالت بظيزهاكله يتمتع به الدكروهىتدلك زوره كانهاتدلك زبرىوتنظر للدكر البط وتقوله يلااتزغط واسمن علشان ادبحك وانتفك تصلب زبرى تعبت على الاخر التفتت الىخلاص ياحبيبى مفيشغير الدكر ده حزغطه وخلاص علشان ادبحه وانضفه ونزلت بسرعةووجدت طنط نايمة قلت لها خدينى ياطنط فى كسك ودفينى اخذتنى على السرير وامسكت زبرى فوجدته طويل غير المرة الاولىووضعته بين بزازها وملست كسها به وجلست عليه وتدعكه بكسها ومصيت بزازها وتمتعت بشفايفهاامصها والحس بفمهاحتى فضيت بداخل كسها وضمتنىطنط بين وراكهاحتى نمت تحت كسها وصحتنى قوم ياحبيبى اتغدا اناشبعان انت لازم تاكل علشان تتقوى وفى اليوم التالى طنط قالت ياحمادة اطلع الى طنط جمالات عايزاك وطلعت فوق وجدتهامنتظرانى على السلم لابسه روب شفاف وبداخله قميص قصير وفى يديها السكين واعطتنى طبق كبير قالت تعلى ورائى وهى طالعه ظيزها بتترقصوعندما وصلنا السطوح مسكت اول دكر بط تقلب فيه لاانت ضغير على دبحك وامسكت الثانى لا انت عاوز تزغط وتركته ومالت على دكر اخر ومسكته وتقلب فيه انتعايز تسمن شويه ابقى ادبحك بعدين وزبرى طول على الاخر مثل سيخ الحديد وامسكت بدكر بط كبير وسمين تقلب فى رقبته واخذته انت اللى ادبحك وانضفك انا ادبحك عندى فى شقتى الحمام عندى واسع اوى ونزلت بالدكر فى الشققة وخلت به الحماموالدكر منتظر ان تدبحه امراة جميلةوجلست على الارض ووضعت الدكر تحت وراكها اخلع الروب اللى عليا وخلعت الروب وكانت بالقميص القصير ولما شاهدت منظرجسمها ارتعشت وعرقت وزبرى طول قوى مش قادر ان اتحرك من منظر وراكها البيضاء الغليظة وظيزها السمينة ومنظر الدكر تحت وراكها ورقبته بين وراكها مثل الزبروهى تدلك بيدها على زور الدكر ويدها الاخر تسن السكين على الارض والتفتت الى ايه يا حبيبى مالك خايف منى انت اول مرة تشوف دكر بط سمين تدبحه وحده ست تعلى قدامى علشان تشوف الدكر وانا بدبح فيه ثم رفعت وركهاشويه وظهر الكس السمين المكور بين وراكهاوانا خجلان من نفسى وزبرى طويل حيفتك البنطلون نفسى اقلها خدينى مكان الدكر وحطينى تحتكى يا بخت الدكر بين فلقتين الظيزوضعته وغطته بكسها وضمته بوراكهاثم اطلقت فسيه من ظيزهاوميلت رقبته وبدات تدبح فيه وهو دافى تحتيها سلملها رقبته فى ايدها وبتدبح فيهاتضغط بظيزها عليه علشان مايتحركش وانهت دبحه وزرطت زرطه كبيرة عليه ورفعت طيزهاوقامت وتركته يفرفط ووضعته فى طبق كبير مفلطح طلبت منى ان اتى لها الماء الساخن تضعه على الدكر ونظرت الى الدكر كم مرة تتمتع بوراكها وبظيزها والتفتت الى وقالت ايه يا حمادة انت سرحان فى ايه زعلان على الدكر لما دبحته هو انا دلعته كتير ويستاهل دبحى احذ حقه فى الدلعودلوقت انتفه وانضفه واكبسه بيدى وجلست جمالات على الارض وتنت وراكها متباعده قليله وهى تنتف فى رقبه الدكر كانها تنتفف فى زبرىثم جلست على كرافيسها واطلقت زرطه من ظيزها اتمنى اكون بدل من الدكروانهت نتف الدكر ونزلت بسرعة ابحث عن طنط انيكها وافضى زبرى دخلت الحمام وادلك فى زبرى حتى فضيت السائل بغزاره ودخلت حجرتى انام وبعد ساعات ايقظتنى طنط قالت احنا معزمين عند طنط جمالات وطلعنا فوق وفتحت الباب ام فاطمة كانت عنها لتنتف كس جمالات وتريحه واتت طنط الطبق عليه دكر البط عارفه ياميمى اناتعبت حمادة معاى انت مش بتاكل ليه ياحبيبى قلتهاطنط ميمى له اسبوعين على الحال مفيش فائدة فيه ايه رايك ياست ميمى زغطيه بالعافية زى البط هى فكرة كويسه اللى تقوم بالمهمة ديه جمالات هو بيخجل منها ويسمع كلامها ففرحت قوى انت بكره اخدك عندها علشان تزغطك انت ابدى من دكر البط .ياريت يااختى انا ازغط فيه اليوم كله حتى اتسلى بيه وانا اسبهولك واسفر اسبوعين عند عمتك علشان مريضة جدا وفى الظهر اخذتنى طنط فوق لتسلمنى لجمالات وتركتنى عندها ولما رايتها عرقت وبدات افكر كيف حتزغطنى وطلبت منى اناكون بالكلوت فقط واخذتنى على الارض ومعها طبق فول نابت ونومتنى على ظهرى ووضعتنى تحت وركهاوهى رفعت قميصهالوضع وركها عليا اجمل حلم واناتحتيها وبجوارالكس الغليظ اشم رائحته واخذت رقبتى بين يديهاعلى صدرهاامام بزازها وفمى قريب من حلمه بزتها والتقطت حب الفول فى فمى مثل الدكروهى ترفع فى وركها وتضمه على وسطى قالت اناحسمنك بسرعة اكلت حبات الفول وندغتهاووضعت فمهاعلى شفايفى وادخلت الاكل من فمها والتقيها بفمى كان اشهى اكل وهى تملس على رقبتى بحنيه بيديها ومرة على زورع وهى ضمانى تحتيهاوبجوارالكس الكبير وعندما تميل لتلتقى الحبوب وجهى يصتدم بالكس وتصلب زبرى وهى احست به عندما تضع وركهاعلى وسطى واطبقت شفايفها على فمى لالتقت الاكل من فمها ونظرت الى زبرى اسيبك ترتاح وعد ساعتين ازققك ومضى الوقت وانا انتظرها ووقفت امامى بالقميص القميص القصيروانالابس الكلوت فقط كما امرتنى سابقاواعطتنى كوب عصير وكبسوله فياجراوامسكت رقبتى تداعبنى مثل دكر البط وبدا مفعول الكبسوله معى كنت زى المستولودخلت الحجرةو خرجت لابسه قميص نوم لونه بمبى واخذتنى فى ايدها واخذت السكين من المطبخ ودخلت بى الحمام وانا لا ادرى بشئ قلت حتزغطينى فى الحمام انت سمنت خالص وربربت ووجدت السكين فى ايدها انت حتدبحى دكر بط لا يا حبيبى انت احلى من الدكر وخلعت الروب ووضعتنى تحت وراكهاتملس على رقبتى وزورى بحنيه ونظرت الى اناادبحك وانضفك زى الدكر خوفت منها ماتخافش انا انتفلك زبرك وبيضك وانضف ظيزك ووضعتنى بين فلقتين ظيزها وغطت زبرى بكسها وضمتنى بوراكها وميلت رقبتى ووضعت السكين عاى رقبتى وفسيت علياوميلت رقبتى ودبحتنى من غير تلمس السكينة زورى تقول اخخخخ اعرف انها تدبح فيه واناتحت ظيزها اشم رائحتها والزبرى تحت الكس كلما تدبحنى افرطط من تحتيها وزبرى يخترق الكلوت وبدات تمسك زبرى بيدها تدلك فيه فوق وتحت وتدعك بيضى وقلبتنى على ظهرى ونضفت ظيزى ووضعت صابعها حول فتحة ظيزى وبعبصتنى وقامت استحم وتعالى اكبسك ودخلت عليها قلت ممكن با طنط امص كسك والحسه اوكى خلعت لها الكلوت وسحبت راسى حول كسها السمين المربرب امص والحس ما احلى الكس لونه وردى ورفعت وراكها هات زبرك الطويل دخله كله واناادخل واطلع وهى تقول اح اح اففف كسى على مهلك عليه كسى اتخرم من زبرك تعلى شويه فى طيزى ودهنت فتحة الظيز ودخلت راس زبرى شويه شويه حتى اندفع فى الظيز السمينه الدافيه وفضيت بداخل ظيزها وملاتها وقضيت الليل كله تحت كسها تدفينى به وتغذينى من احلى شفايف وبق طعم وترضعنى من حلمه بزازها وكل يوم انيكها كان حلم احلم وانا فى داخل كسها

  2. #2
    عضو سكسي الصورة الرمزية مستشار الجنس
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    المشاركات
    1,942

    افتراضي

    مشكورة على القصه
    الى الامام مدام
    تحياتي لكي
    مستشار الجنس

  3. #3
    عضو سوبر الصورة الرمزية cherifsalem
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    المشاركات
    229

    افتراضي

    قوية وجميلة أوي

  4. #4
    عضو فعال
    تاريخ التسجيل
    May 2011
    المشاركات
    63

    افتراضي

    يا لك من فحل

  5. #5
    عضو سوبر نشيط الصورة الرمزية مثير الحب
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    المشاركات
    301

    افتراضي

    ييسلموووووووووووووووووووووو
    ana_sxs_1984@hotmail.com

    ana_sxs_1984@hotmail.com

  6. #6
    عضو سوبر نشيط الصورة الرمزية مثير الحب
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    المشاركات
    301

    افتراضي

    ييسلموووووووووووووووووووووو
    ana_sxs_1984@hotmail.com

    ana_sxs_1984@hotmail.com

  7. #7
    عضو ذهبي الصورة الرمزية أمل
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    المشاركات
    530

    افتراضي

    دكر بط ههههههههه ميرسي مدام

  8. #8
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2011
    المشاركات
    28

    افتراضي

    اعيش مع زوجة ابى الاولى لان ابى متزوج زوجة ثانيةوعايش معهافى الصعيد يحكى زملائى كثير عن الجنس وانااخجل ان اتكلم عنه لقد عشت مع زوجة ابى وهى فى سن 40 عام من عمرهاوهى محرومة من انيك لان ابى بعيد عنها بدات حكابتى معهاعندما بدات ابلغ والاحظ طنط ميمى جسمها وملابسها التى تثيرنى وجمالها الصارخ من ثديها الكبير وفمها الذيذ وارجلها البيضاء. وذات يوم وجدها نائمة فى الصالة بقميصها القصير ونائمة على بطنها تثنى وركهابزاوية قائمة شاهدت لاول مرة وراك طنط وبروز ظيزهاو الكلوت الشفاف الذى يملا كسها من الخلف ودخلت حجرتى وخيال جسمها لايفرقنى وبعد قليل نادت حمادة انت جبت ايوه ياطنط اجهز العدا اناشبعان انا منتظراك ناكل سوى لاكلى انتى وفى يوم كان جسمى سخن من التهاب اللوز اعطتنى كبسولة لخفض السخونة لمست زورى وجدتنى سخن وضعت راسى على صدرها تداعب رقبتى وانا اسمع تنهيدها انت مش ممكن اسيبك نام وحدك انت تنام فى حجرتى انت عيان ومحتاج ان اراعيك بالليل واخذتنى الى الحجرة ووضعت راسى على وركها الناعم تلمس زورى بكل حنية تداعبه بدا زبرى ينتصب ولاحظت طنط زبرى المنصوب بداخل البنطلون وازداد تنهدهاقالت حمادة حبيبى اخلع هدومك علشان ادلك جسمك كنت خجول جدا انت مكسوف منى لا انا انا حاخلع هدومى ولمست صدري بيديهاببطءاخلع البنطلون حتى اصبحت عربان مافيش غير الكلوت افرط جسمك ونام على ظهرك واتت وانا بالدهان تدلكنى بيديها الناعمةوانااتمتع بلمس يديهاعلى ظهرىسيب نفسك خلص ياحبيبى جلست على طيزى وانابين وراكها تدلك على كتافى ثم على رقبتى ثم جلست على ظهره تداعب زورى بدا زبرى يسخنثم نزلت يدهاوراكى تدلك فيا خلعت الكلوت ابتاعى انت مكسوف من طنط انا عايزه اروقق بسرعةودلكت فلقتين طيزى وادخلت يديها ببطئ بين طيزىوانا استمتع بيديهاحتى لمست بيضانى المنفوخةثم قلبتنى على ظهرىوجلست على محاشكى ورتعش زبرى عندما لمس الكس بدات تدلك صدرى براحة وببطئ حن زبرى واتصلب وصغطت عليه رفعت جسمها وامسكت زبرى ايه دة حبيبى انت كبرت وبقيت راجل واخذته فى فمها تمص فيه وتلحسه انابحبك ياطنط نفسى امص فى كسى والحسه وخلعت الكلوت واخذت راسى على كسها وانا الحس فيه وامصه والحس قطرات الكس الناعم لونه ورى وجميل تعالى ادفيك بكسىوضعتنى تحتيها وامسكت بزبرى ودفعته فى كسهاوميلت ببزازها نحو فمى ارضع يا حبيبىانت من زمان محتاج لحنانى ودفئ ومصيت شفايفها وفمها الطعم وامص فى حلمه بزازها كسك دافى ياطنط اح اده زبرك طويل خالصطنط افضى زبرى من بره ولا من جوه فضى فىكسى املاه وفضيت زبرى وارتحت انامحرومة من الزبر ابوك ليه فترة مشغول مع مراته التانية انت تقوم بواجبك مكانةانت احلى زبر شوفته فى حياتى ونمت تحت الكس وانا دفيان تحتيهاحتى المغرب خبط الباب قامت طنط ولبست الروب وفتحت الباب اتت فاطمة بنت ام سيد الخدامة انا قلت اعدى عليكى وانتفلك كسك لا امك كانت عندى نتفته انت مش عايزة حاجة تانى لا بس خدى سيدك حميه هو سيدى رجع لا دى سيدك الصغير حمادة علشان هو تعبان شويه يظهر با ستى كان بايت فى كسك امبارح بطلى مياعه ادخل وجهزى الجمام عايزك تدعكيه كويس حاضر انا اخلى زبره طويل قوى ونضيف يا حمادة قوم علشان فاطمة تحميك حاضر ياطنط لبس حمادة الكلوت وخرج ازيك يا سيدى انا احميك انهارده وادعكك .عسلت فاطمة راسى ثم اخذت الصابون فى تدعك صدرى بيدها ثم دعكت وراكى ورجلى وشمرت قميصها وجلست على كرفيسها تدعك وراكى من اعلى قلت ادينى يا سيدى ظهرك وملست على الكلوت من وراء ووضعت يدها بين ظيزى لتدعكهم ادور باسيدى دعكت زبرى من بره الكلوت معلش باسيدى اقلع الكلوت علشان اخد راحتى فيك وخلعت الكلوت ودعكت يدها بالصابون وامسكت زبرى تدلك فيه وتملس بين محاشكى معلش باسيدى ادلك زبرك وبيضك من العرق طول الليل وانت تحت كس ستى الدافى زبرك طويل وغليظ يستاهل الكس تمسك فاطمة زبرى وتدلكه وتدعك بيضى شويه ومسكت طيزفاطمة وحضنتها وامص فى شفايفها وبقها الطعم وهى تحاول تفلت منى ووضعت زبرى فى الكلوت حتى اخترق كسها سبدى احسن ستى تشوفنى وملست على كسها حتى ساح ونزلت الكلوت واخذته فى كسها السمين وهى تجلس عليه تقوم وتقعد علبه ونادت طنط خلصتىبافاطمة قربت خلاص وانا تحت الكس السمين افضى فبن فضيه بره كسى ومسكت زبرى ومصته ونظفته خالص وخرجنا من الحمام وجهزت طنط الغدا ومشت فاطمة . ايه رايك فى فاطمة بنت شاطر زى امها زنوبة دعكتك كويس قوى يا طنط انا عايزاك تتغذى كويس علشان ادفيك شويه وبعد ما اكلنا اخذتنى فى حجرتها اقعد باحبيبى على الكرسى وافرط رجليك وسيب نفسك علشان ادلعك شويه وامسكت بزبرى تداعب فبهاعلى واسفل وتدعك بيضى بحنيه ومصت زبرى وادخلته كله فى فمها كانا فى الكس واخرجته منفمها وبصقت على زبرى ودلكته واخذتنى على السرير وخلعت الكلوت وجلست على زبرى تقوم وتقعد على زبرى حتى التهب من حرارة كس طنط ومصيت شفايفها واسمتعت من فمها الطعم ورضعتنى ونمت فى حضنها وفرغت زبرى فى الكس ونمت بين وراكهاوانا تحت الكس الدافى واستمر الحال لمدة شهر وبعد ذلك جاءت اختها وانها طلقت من زوجها بسبب الحرمان النيك نادت طنط علياتعالى ياحمادة سلم على طنط جمالات هى حتعيش معانا خذ الشنط وطلعها فوق وانا تسمرت فى مكانى ايه مالك واخذت الشنط ووضعتهما فى الشقة اتغدينا سويا وطنط قالت انت قريبه على السطوح تطعمى الطير انت ماتشغلى نفسك دخلت حجرتى انا افكر فىجسمهاهى بطول وعرض وجسمها مليان وشعرها طويلوصدرها عريض وبزازها كبيرة وبدات افكر فيها ومنظر ظيزهاالسمينةوتخيلت وانا باحضن طيزهاوفىبوم جهزت طنط العدا.بعد الغدا ياحمادةطنط جمالات عايزاك علشان تونسها لما تطلع للبط بدات اسرح فى ظيز ها مالك يا حبيبى انت اكلك ضعيف جدا جسمك بقى هزيل وطلعت فوقالسطح يلا حبيبى حلق معى وميلت على الدكر البط وامسكتهوجلست على الارض وهى تشمر وراكها ووضعت الدكر تحتيها وفردت وركهاعلىجناحىالدكروثنتوركها الاخرورايتالكلوت بين وراكهاالسمينةوفتحة الكلوت مكورةوامسكت برقبة الدكرتضع فى فمه الفول ودخلت صابعهافى فمه وتدلك فى زورة وكانالعرق ينصب من جسمى وزبرى ينفجرمن البنطلون وانااحسدالدكر وهو بين الكس تحت وركها يشم رائحه الكس والظيز وهى ترفع فى وركهاثم تثنيه ثم تضع الدكر تحت فلقه ظيزها اتنصب زبرى عندمامالت بظيزهاكله يتمتع به الدكروهىتدلك زوره كانهاتدلك زبرىوتنظر للدكر البط وتقوله يلااتزغط واسمن علشان ادبحك وانتفك تصلب زبرى تعبت على الاخر التفتت الىخلاص ياحبيبى مفيشغير الدكر ده حزغطه وخلاص علشان ادبحه وانضفه ونزلت بسرعةووجدت طنط نايمة قلت لها خدينى ياطنط فى كسك ودفينى اخذتنى على السرير وامسكت زبرى فوجدته طويل غير المرة الاولىووضعته بين بزازها وملست كسها به وجلست عليه وتدعكه بكسها ومصيت بزازها وتمتعت بشفايفهاامصها والحس بفمهاحتى فضيت بداخل كسها وضمتنىطنط بين وراكهاحتى نمت تحت كسها وصحتنى قوم ياحبيبى اتغدا اناشبعان انت لازم تاكل علشان تتقوى وفى اليوم التالى طنط قالت ياحمادة اطلع الى طنط جمالات عايزاك وطلعت فوق وجدتهامنتظرانى على السلم لابسه روب شفاف وبداخله قميص قصير وفى يديها السكين واعطتنى طبق كبير قالت تعلى ورائى وهى طالعه ظيزها بتترقصوعندما وصلنا السطوح مسكت اول دكر بط تقلب فيه لاانت ضغير على دبحك وامسكت الثانى لا انت عاوز تزغط وتركته ومالت على دكر اخر ومسكته وتقلب فيه انتعايز تسمن شويه ابقى ادبحك بعدين وزبرى طول على الاخر مثل سيخ الحديد وامسكت بدكر بط كبير وسمين تقلب فى رقبته واخذته انت اللى ادبحك وانضفك انا ادبحك عندى فى شقتى الحمام عندى واسع اوى ونزلت بالدكر فى الشققة وخلت به الحماموالدكر منتظر ان تدبحه امراة جميلةوجلست على الارض ووضعت الدكر تحت وراكها اخلع الروب اللى عليا وخلعت الروب وكانت بالقميص القصير ولما شاهدت منظرجسمها ارتعشت وعرقت وزبرى طول قوى مش قادر ان اتحرك من منظر وراكها البيضاء الغليظة وظيزها السمينة ومنظر الدكر تحت وراكها ورقبته بين وراكها مثل الزبروهى تدلك بيدها على زور الدكر ويدها الاخر تسن السكين على الارض والتفتت الى ايه يا حبيبى مالك خايف منى انت اول مرة تشوف دكر بط سمين تدبحه وحده ست تعلى قدامى علشان تشوف الدكر وانا بدبح فيه ثم رفعت وركهاشويه وظهر الكس السمين المكور بين وراكهاوانا خجلان من نفسى وزبرى طويل حيفتك البنطلون نفسى اقلها خدينى مكان الدكر وحطينى تحتكى يا بخت الدكر بين فلقتين الظيزوضعته وغطته بكسها وضمته بوراكهاثم اطلقت فسيه من ظيزهاوميلت رقبته وبدات تدبح فيه وهو دافى تحتيها سلملها رقبته فى ايدها وبتدبح فيهاتضغط بظيزها عليه علشان مايتحركش وانهت دبحه وزرطت زرطه كبيرة عليه ورفعت طيزهاوقامت وتركته يفرفط ووضعته فى طبق كبير مفلطح طلبت منى ان اتى لها الماء الساخن تضعه على الدكر ونظرت الى الدكر كم مرة تتمتع بوراكها وبظيزها والتفتت الى وقالت ايه يا حمادة انت سرحان فى ايه زعلان على الدكر لما دبحته هو انا دلعته كتير ويستاهل دبحى احذ حقه فى الدلعودلوقت انتفه وانضفه واكبسه بيدى وجلست جمالات على الارض وتنت وراكها متباعده قليله وهى تنتف فى رقبه الدكر كانها تنتفف فى زبرىثم جلست على كرافيسها واطلقت زرطه من ظيزها اتمنى اكون بدل من الدكروانهت نتف الدكر ونزلت بسرعة ابحث عن طنط انيكها وافضى زبرى دخلت الحمام وادلك فى زبرى حتى فضيت السائل بغزاره ودخلت حجرتى انام وبعد ساعات ايقظتنى طنط قالت احنا معزمين عند طنط جمالات وطلعنا فوق وفتحت الباب ام فاطمة كانت عنها لتنتف كس جمالات وتريحه واتت طنط الطبق عليه دكر البط عارفه ياميمى اناتعبت حمادة معاى انت مش بتاكل ليه ياحبيبى قلتهاطنط ميمى له اسبوعين على الحال مفيش فائدة فيه ايه رايك ياست ميمى زغطيه بالعافية زى البط هى فكرة كويسه اللى تقوم بالمهمة ديه جمالات هو بيخجل منها ويسمع كلامها ففرحت قوى انت بكره اخدك عندها علشان تزغطك انت ابدى من دكر البط .ياريت يااختى انا ازغط فيه اليوم كله حتى اتسلى بيه وانا اسبهولك واسفر اسبوعين عند عمتك علشان مريضة جدا وفى الظهر اخذتنى طنط فوق لتسلمنى لجمالات وتركتنى عندها ولما رايتها عرقت وبدات افكر كيف حتزغطنى وطلبت منى اناكون بالكلوت فقط واخذتنى على الارض ومعها طبق فول نابت ونومتنى على ظهرى ووضعتنى تحت وركهاوهى رفعت قميصهالوضع وركها عليا اجمل حلم واناتحتيها وبجوارالكس الغليظ اشم رائحته واخذت رقبتى بين يديهاعلى صدرهاامام بزازها وفمى قريب من حلمه بزتها والتقطت حب الفول فى فمى مثل الدكروهى ترفع فى وركها وتضمه على وسطى قالت اناحسمنك بسرعة اكلت حبات الفول وندغتهاووضعت فمهاعلى شفايفى وادخلت الاكل من فمها والتقيها بفمى كان اشهى اكل وهى تملس على رقبتى بحنيه بيديها ومرة على زورع وهى ضمانى تحتيهاوبجوارالكس الكبير وعندما تميل لتلتقى الحبوب وجهى يصتدم بالكس وتصلب زبرى وهى احست به عندما تضع وركهاعلى وسطى واطبقت شفايفها على فمى لالتقت الاكل من فمها ونظرت الى زبرى اسيبك ترتاح وعد ساعتين ازققك ومضى الوقت وانا انتظرها ووقفت امامى بالقميص القميص القصيروانالابس الكلوت فقط كما امرتنى سابقاواعطتنى كوب عصير وكبسوله فياجراوامسكت رقبتى تداعبنى مثل دكر البط وبدا مفعول الكبسوله معى كنت زى المستولودخلت الحجرةو خرجت لابسه قميص نوم لونه بمبى واخذتنى فى ايدها واخذت السكين من المطبخ ودخلت بى الحمام وانا لا ادرى بشئ قلت حتزغطينى فى الحمام انت سمنت خالص وربربت ووجدت السكين فى ايدها انت حتدبحى دكر بط لا يا حبيبى انت احلى من الدكر وخلعت الروب ووضعتنى تحت وراكهاتملس على رقبتى وزورى بحنيه ونظرت الى اناادبحك وانضفك زى الدكر خوفت منها ماتخافش انا انتفلك زبرك وبيضك وانضف ظيزك ووضعتنى بين فلقتين ظيزها وغطت زبرى بكسها وضمتنى بوراكها وميلت رقبتى ووضعت السكين عاى رقبتى وفسيت علياوميلت رقبتى ودبحتنى من غير تلمس السكينة زورى تقول اخخخخ اعرف انها تدبح فيه واناتحت ظيزها اشم رائحتها والزبرى تحت الكس كلما تدبحنى افرطط من تحتيها وزبرى يخترق الكلوت وبدات تمسك زبرى بيدها تدلك فيه فوق وتحت وتدعك بيضى وقلبتنى على ظهرى ونضفت ظيزى ووضعت صابعها حول فتحة ظيزى وبعبصتنى وقامت استحم وتعالى اكبسك ودخلت عليها قلت ممكن با طنط امص كسك والحسه اوكى خلعت لها الكلوت وسحبت راسى حول كسها السمين المربرب امص والحس ما احلى الكس لونه وردى ورفعت وراكها هات زبرك الطويل دخله كله واناادخل واطلع وهى تقول اح اح اففف كسى على مهلك عليه كسى اتخرم من زبرك تعلى شويه فى طيزى ودهنت فتحة الظيز ودخلت راس زبرى شويه شويه حتى اندفع فى الظيز السمينه الدافيه وفضيت بداخل ظيزها وملاتها وقضيت الليل كله تحت كسها تدفينى به وتغذينى من احلى شفايف وبق طعم وترضعنى من حلمه بزازها وكل يوم انيكها كان حلم احلم وانا فى داخل كسها

  9. #9
    عضو سوبر الصورة الرمزية لهفه واد شقى
    تاريخ التسجيل
    Aug 2011
    الدولة
    قبل جسسسسمها
    المشاركات
    224

    افتراضي

    واااااااااااااااااااااو

  10. #10
    عضو نشيط الصورة الرمزية زبرى طويل وتخين
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    المشاركات
    161

    افتراضي

    جامدة


صفحة 1 من 4 123 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. بنت زي القمر احلي جسم عربي هتشوفه و لابسة قميص نوم أحمر قصير
    بواسطة سنافى في المنتدى افلام سكس عربى طويلة
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 02-20-2013, 09:10 AM
  2. الموديل ساندرا تتناك أحلى نيكة من مصورها في جلسة تصوير
    بواسطة SAM LE ROC في المنتدى صور سكس اجنبي
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 12-15-2012, 02:36 AM
  3. الجزء الأول لرمضان المصري ينيك حماته زينب
    بواسطة drsouileh في المنتدى افلام سكس عربى طويلة
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 08-19-2012, 03:30 AM
  4. القحبة سعاد تتناك أحلى نيكة سعودية ويتلعب في صدرها
    بواسطة سنافى في المنتدى افلام سكس عربى طويلة
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 09-02-2011, 09:19 AM
  5. الشرموطة السعودية ريم وعشيقها أحمد ينيكها قبل ما جوزها يرجغ
    بواسطة سنافى في المنتدى افلام سكس عربى طويلة
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 07-04-2011, 10:11 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 04:57 PM
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc.
تـعـريـب الاسـتايـل: مـنـتـديـات بنات فور سكس